A Simple Key For ماگ حرارتی Unveiled

Wiki Article

سلام امروز این بسته به دستم رسید واقعا از همه ی نظر ها عالی بود میترسیدم که در ارسال بشکنه اما به حدی خوب بسته بندی شده بود که هیچ آسیبی بهش نمیرسید از کیفیت کار هم بگم که جنس ماگ فوق العاده بود و تصاویر چاپ شده هم دقیقا عین تصاویری بود که ارسال کرده بودم به دلیل کیفیت بالا و بسته بندی خوب قطعا دوسه تایی دیگه هم سفارش میدم خسته نباشید خدمت عوامل زحمت کش ونوس مارکت

قیمت لیوان حرارتی یا قیمت ماگ جادویی به عوامل مختلفی مانند جنس، کیفیت، کارایی، طرح، مدل، اندازه و ابعاد آن بستگی دارد و ممکن است انواع ماگ حرارتی قیمت‌های متفاوتی داشته باشد.

به دلیل این ویژگی خاص و جالب بعضا به این ماگ ها لیوان جادویی هم می گویند.

دسته بندی زیبایی و سلامت لوازم شخصی برقی اتو مو و حالت دهنده اصلاح بدن آقایان اصلاح بدن بانوان سشوار ماشین اصلاح سر ماشین اصلاح صورت اصلاح موی ابرو و دماغ و گوش ست ادکلن و اسپری اسپری زنانه مردانه جیبی لوازم آرایشی آرایش چشم و ابرو آرایش لب خرید لوازم آرایش صورت مواد آرایش مو تجهیزات زیبایی لوازم بهداشتی کرم و مراقبت پوست بهداشت و مراقبت بدن ابزار سلامت

دقیقا همون عکسی که فرستادم برام چاپ شد خیلی با کیفیت بود

اگر قصد هدیه دادن دارید و می خواهید یک کادوی متفاوت و جذاب به مخاطبین خود دهید ماگ جادویی سفارشی یک انتخاب هیجان انگیز خواهد بود. شما می توانید یک تصویر خاطره انگیز و یا چهره شخص مقابل را سفارش دهید.

ماگ از طراحی ظاهری بسیار متنوعی برخوردار است و در طرح و مدل های متنوعی وجود دارد که این طرح ها بصورت چاپ روکش و یا حالت برجسته تولید می شوند.

نکات و ترفندهای کاربردی در تزئین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

اگر در محل کار یا منزل نیازمند ماگ بودید، بهتر است از جنس استیل و یا سرامیک استفاده کنید. دسته دار بودن یا بدون دسته:

کلمه عبور را فراموش کرده‌اید؟ ایجاد رمز جدید ✓ مرا بخاطر بسپار ◊ ایمیل یا شماره تلفن همراه را وارد کنید.

در ??????? ????? ” ماگ حرارتی چیست ؟ ” شما می توانید توضیحات کاملی را در رابطه با لیوان جادویی و خاصیت و کاربرد آن بدست آورید.

چاپ لوگو و معرفی کسب و کار ها به وسیله چاپ بر روی ماگ های حرارتی، شیوه ای نوین برای گسترش کسب و کار های نوظهور می باشد.

می توانید ماگ های قدیمی تان را دور نیندازید و از آنها برای سازماندهی وسایل روی میز کار مانند خودکار ، قلم ، ماژیک و  ... استفاده کنید.

همانطور که اشاره شد لیوان حرارتی قیمت بالاتری نسبت به سایر اقلام دیگر ماگ دارد. دلیل آن خاصیت جادویی و پوشش ویژه روی آن است. انجام لیوان حرارتی سفارشی با طرح دلخواه بدون هیچ محدودیت رنگی انجام می پذیرد. قیمت ماگ حرارتی در پارسیاایده با توجه به انجام بدون واسطه کاملا رقابتی و منصفانه مشخص شده است.

Report this wiki page